16:29 Майстер-клас «Відкрите заняття - 2017. Яким йому бути?». | |
Майстер-клас «Відкрите заняття - 2017. Яким йому бути?». Сучасне позашкілля є саме тим освітньо-виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізовувати набуті під час занять за інтересами знання, вміння та компетентності. Теорія позашкільної освіти має постійно перебувати в органічній єдності з практикою, оскільки ґрунтується на ній, узагальнює її та обґрунтовується нею . Теорію і практику навчально-виховної роботи поєднує методика, спрямована на узагальнення перспективного педагогічного досвіду, способів, прийомів доцільної реалізації завдань позашкільної освіти . Саме такі завдання виконує методично-інформаційна служба центру дитячої та юнацької творчості «ЗОРІТ»(керівник Мазур Н.О.). Вся робота методично-інформаційної служби спрямована на створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогів; проведення системи методичних заходів, що спрямовані на розвиток творчих можливостей педагогів, шляху до пошуку, ініціативи й творчості. Саме тому 31 жовтня 2016 року методистами було проведено майстер-клас «Відкрите заняття - 2017. Яким йому бути?». Адже, М. Скаткін стверджував, що заняття (урок) -клітинка педагогічного процесу. В ньому, як сонце у краплі води, відтворюються всі його сторони. Під час заходу керівники гуртків ознайомились із структурою відкритого заняття, окреслили акценти успішного заняття з використанням інноваційних педагогічних технологій. Під час практичної частини учасники майстер-класу відповідно напрацьованому алгоритму створювали власні, інтерактивні відкриті заняття. По зацікавленості, активності, суперечливості висловлювань педагогів-позашкільників, можна з впевненістю стверджувати, що захід вдався. А методистам в майбутньому необхідно попрацювати над розробкою заходів по впровадженню перспективних освітніх технологій та систем в роботу закладу. | |
|
Всього коментарів: 0 | |