Пятница, 26.04.2024, 13:55
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас, Гость


Головна » Файли » Учнівське самоврядування

Новоукраїнський районний парламент дітей
08.10.2013, 12:53

Новоукраїнський районний  парламент дітей - дитяча громадська організація, метою якої є здійснення соціально-орієнтованої діяльності, спрямованої на дітей нашого району.

 РПД реалізує права дітей на розвиток, збереження індивідуальності, свободу думки, совісті та релігії, свободу висловлення думки з усіх питань, що торкаються їх інтересів, на реалізацію та захист своїх прав та свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства.

Участь  підлітків  у роботі органів учнівського самоврядування:

- допомагає сформувати такі якості як самостійність, активність, відповідальність, ініціативність, дисциплінованість, організованість;  

- самоврядування сприяє також  створенню  належних умов для професійного та особистісно-громадянського самовизначення учнів;

 - самоврядування дозволяє дитині розширити простір для виявлення своєї активності.

 

РПД має свій план заходів і виконання постійного чи тимчасового доручення   відбувається  там, де є можливим та педагогічно доцільним виявлення і розвиток соціально цінних прагнень дітей. І підтвердженням цього є те, що на місцевому рівні РПД тісно співпрацює та підписав такі угоди «Про співпрацю»:

-      відділ освіти   -   районна асоціація батьківської громадськості -   районний парламент дітей;

-      районна рада - відділ освіти - районний парламент дітей;

-      відділ у справах сім'ї, молоді та спорту - районний парламент дітей;

-     центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді – районний парламент дітей.

   Члени РПД самі визначили  принципи організації та функціонування організації:

- змістовне та діяльне наповнення роботи органів учнівського самоврядування;

- соціальна значимість діяльності органів дитячого самоврядування;

- відповідність змістовного та організаційно-структурного компонентів самоврядування рівню розвитку учнівського колективу;

- взаємозв’язок функцій, повноважень, реальних прав, можливостей органів дитячого самоврядування;

- добровільність та виборність органів дитячого самоврядування;

- ініціатива, самодіяльність та творчість дітей;

- гласність та актуальність прийнятих рішень, колегіальність їх розробки;

- поєднання діяльності постійних і виборних органів дитячого самоврядування, послідовність і систематичність їх роботи;

- обов’язкове представництво шкільних  колективів в органах дитячого самоврядування району;

- взаємодія до  всіх органів РПД та дюцівського  самоврядування;

- співробітництво дітей та дорослих (педагогів та батьків) у процесі підготовки, прийняття та виконання рішень.

  Процес створення дієвого районного парламенту дітей пройшов  три етапи:

І Етап -  2004-2005рр. Це  організаційний етап, який  полягав у здійсненні організаційної роботи.

ІІ Етап -. 2006-2009рр. Це етап організації безпосередньої роботи дитячого самоврядування району.

ІІІ Етап -  2009-2011рр. На цьому етапі йде  постійне вдосконалення організаційної культури дітей та молоді, розширюється роль РПД в житті міста та району. Представники РПД активно набувають  досвід здійснення організаторської роботи.

Робота в органах РПД:

   - виробляє в школярів організаторські здібності, розвиває їхній лідерський потенціал, соціальну активність, вміння та навички налагоджувати взаємодію, брати на себе відповідальність за прийняття рішення, співпрацювати на принципах партнерства; виховувати в дітей почуття господаря навчального закладу, власної причетності до розвитку суспільства, держави;

 - робота РПД по реалізації соціально-громадських завдань  сприяє усвідомленню особистістю лідера   потреб, мотивів, цілей як провідних у її життєдіяльності; постійному зростанню потенціалу творчої діяльності – прагненню до систематичного здобування нових знань у сфері учнівського самоврядування;     

- формуванню вміння їх застосовувати, експериментувати, досліджувати, брати участь у вдосконаленні навколишнього середовища, визначати і розв’язувати життєві завдання, розробляти учнівські проекти.

 

Категорія: Учнівське самоврядування | Додав: Bilokoz
Переглядів: 693 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]